Це людина, яка багато спілкуватиметься і працюватиме з інформацією: її збором, структуруванням, підготовкою для публічної комунікації. Водночас це й активна комунікація всередині команди.  

Перелічених обов’язків чимало, проте їх треба буде ділити на двох – із колегою-комунікаційницею, деякі згадані процеси передбачають часткову / ситуативну залученість.

Серед завдань, які виконуватиме комунікаційник(ця):

  • вести внутрішньокомандну комунікацію (брати участь в нарадах, плануваннях  проєктів, фіксувати результати цих зустрічей, формувати завдання і спілкуватися з дизайнером, фото-, відеографом);
  • вести зовнішню комунікацію інституції (моніторити пошту, відповідати на запити в соцмережах), а також готувати інформацію для партнерів за запитом, комунікувати з ними у спільних проєктах;
  • планувати загальну комунікацію ІСКу, а також інфо- та комунікаційний супровід проєктів та процесів (контент-план, збір інформації, підготовка публікацій);
  • готувати матеріали (періодично оригінальні тематичні тексти) для сайту ІСК та наповнювати його;
  • вести соцмережі: фейсбук, інстаграм; наповнювати YouTube-канал;
  • робити цільові тематичні розсилки на бази контактів ІСК, формувати ці бази; 
  • комунікувати з медіа, готувати та розсилати медіаматеріали, домовлятися про партнерства, проводити медіамоніторинг;
  • долучатися до організації подій ІСКу;     
  • моніторити культурне житті Львова, а також орієнтуватися щодо актуальних процесів, дієвців культури в Україні;
  • долучатися до напрацювання комунікаційної складової у грантових заявках та написання відповідних звітів;
  • за потреби долучатися до медіаефірів, презентувати ІСК на профільних подіях, форумах тощо.

Ще раз: все це не доведеться робити самому) 

Вимоги до кандидатів(ок):

  • досвід у сфері комунікацій, маркетингу, журналістики;
  • розуміння специфіки різних каналів та інструментів комунікації, зокрема навики роботи з адмінпанелями кастомізованих вебсайтів;
  • навики у плануванні та втіленні комунікаційних кампаній, контент-планів;
  • вміння працювати з інформацією: шукати, аналізувати, структурувати; 
  • інтерес до того, що відбувається у сфері культури Львова й ширше;
  • добре знання української мови, досвід текстописання, грамотність;
  • знання англійської мови на рівні, не нижчому ніж В2;
  • вища освіта у відповідній сфері буде перевагою;
  • проактивність, відкритість, готовність до командної роботи.

Що ми пропонуємо:

  • можливість працювати з актуальним культурним процесом міста Львова;
  • залученість у міжнародні проєкти та можливість працювати з європейським контекстом;
  • можливість розвиватися, креативити й розширювати коло професійних контактів; 
  • повну зайнятість;
  • сучасний простір у центрі міста;
  • роботу у професійній команді. 

Просимо надсилати резюме (із посиланнями на приклади текстів, комунікаційних кампаній тощо) та коротку мотивацію на адресу csi.lviv.info@gmail.com до 31 грудня 2024 року (включно) із назвою листа “Комунікації ІСК // Вакансія”.

Поділитися