Це людина, яка багато спілкуватиметься і працюватиме з інформацією: її збором, структуруванням, підготовкою для публічної комунікації. Водночас це й активна комунікація всередині команди.
Перелічених обов’язків чимало, проте їх треба буде ділити на двох – із колегою-комунікаційницею, деякі згадані процеси передбачають часткову / ситуативну залученість.
Серед завдань, які виконуватиме комунікаційник(ця):
- вести внутрішньокомандну комунікацію (брати участь в нарадах, плануваннях проєктів, фіксувати результати цих зустрічей, формувати завдання і спілкуватися з дизайнером, фото-, відеографом);
- вести зовнішню комунікацію інституції (моніторити пошту, відповідати на запити в соцмережах), а також готувати інформацію для партнерів за запитом, комунікувати з ними у спільних проєктах;
- планувати загальну комунікацію ІСКу, а також інфо- та комунікаційний супровід проєктів та процесів (контент-план, збір інформації, підготовка публікацій);
- готувати матеріали (періодично оригінальні тематичні тексти) для сайту ІСК та наповнювати його;
- вести соцмережі: фейсбук, інстаграм; наповнювати YouTube-канал;
- робити цільові тематичні розсилки на бази контактів ІСК, формувати ці бази;
- комунікувати з медіа, готувати та розсилати медіаматеріали, домовлятися про партнерства, проводити медіамоніторинг;
- долучатися до організації подій ІСКу;
- моніторити культурне житті Львова, а також орієнтуватися щодо актуальних процесів, дієвців культури в Україні;
- долучатися до напрацювання комунікаційної складової у грантових заявках та написання відповідних звітів;
- за потреби долучатися до медіаефірів, презентувати ІСК на профільних подіях, форумах тощо.
Ще раз: все це не доведеться робити самому)
Вимоги до кандидатів(ок):
- досвід у сфері комунікацій, маркетингу, журналістики;
- розуміння специфіки різних каналів та інструментів комунікації, зокрема навики роботи з адмінпанелями кастомізованих вебсайтів;
- навики у плануванні та втіленні комунікаційних кампаній, контент-планів;
- вміння працювати з інформацією: шукати, аналізувати, структурувати;
- інтерес до того, що відбувається у сфері культури Львова й ширше;
- добре знання української мови, досвід текстописання, грамотність;
- знання англійської мови на рівні, не нижчому ніж В2;
- вища освіта у відповідній сфері буде перевагою;
- проактивність, відкритість, готовність до командної роботи.
Що ми пропонуємо:
- можливість працювати з актуальним культурним процесом міста Львова;
- залученість у міжнародні проєкти та можливість працювати з європейським контекстом;
- можливість розвиватися, креативити й розширювати коло професійних контактів;
- повну зайнятість;
- сучасний простір у центрі міста;
- роботу у професійній команді.
Просимо надсилати резюме (із посиланнями на приклади текстів, комунікаційних кампаній тощо) та коротку мотивацію на адресу csi.lviv.info@gmail.com до 31 грудня 2024 року (включно) із назвою листа “Комунікації ІСК // Вакансія”.