Ми завершуємо цикл «Як справи в культурі?..» у місті Брно, Чехія. У понеділок поспілкуємось із Яною Януліковою — керівницею туристично-інформаційного центру Брна TIC Brno.


TIC Brno — міська організація — працює у двох напрямках: культурні події та управління призначенням. Управління призначенням (DM) — сфера професійних послуг, що оперує локальними даними, статистикою та ресурсами, відносно яких працює над розробкою та реалізацією заходів, подій, турів, транспортної та програмної логістики міста. TIC Brno займається розбудовою основних міських брендів, таких як Брно — місто музики ЮНЕСКО, Міжнародний фестиваль опери і музики Янацек Брно та Різдво у Брно. У структурі TIC функціонує декілька інформаційних центрів та сервіси екскурсій та друкованих видань.

Яна Янулікова — менеджерка культури, експертка із управління призначенням та маркетингу. Має досвід у проведенні великих фестивальних заходів, розробці низки маркетингових кампаній, створенні та впровадженні культурної та маркетингової стратегії призначення міста.

15 червня о 16:00 Яна розповість про програму Брно — місто музики, зокрема концепцію “місто-сцена”, про маркетингову кампанію “живого міста”, а також про актуальні реалії та їх вплив на культурну та туристичну сферу Брна та Чехії.

Розмова відбудеться англійською мовою на основній сторінці Інститут стратегії культури. Ви можете задавати Ваші питання у коментарях під відео. Зустрінемось!

Поділитися