Це людина, яка багато спілкуватиметься і працюватиме з інформацією: її збором, структуруванням та видачею на гора, тобто у публічний простір. Це для нашої команди важлива позиція, адже комунікація – безперервний і багатогранний процес, а ІСКу є чим ділитися зі світом)

Нам потрібне підсилення, тож лякатися переліку завдань, що нижче, не варто) Ці обов’язки треба буде ділити на двох – із колегою-комунікаційницею, деякі згадані процеси передбачають часткову / ситуативну залученість. До конкретики!

Серед завдань, які виконуватиме комунікаційник(ця):

  • вести внутрішньокомандну комунікацію (брати участь в нарадах, плануваннях  проєктів, фіксувати результати цих зустрічей, формувати завдання і спілкуватися з дизайнером, фото-, відеографом)
  • вести зовнішню комунікацію інституції (моніторити пошту, відповідати на запити в соцмережах, зокрема іноді на дуже дивні коментарі)), а також готувати інформацію для партнерів за запитом, комунікувати з ними у спільних проєктах)
  • планувати загальну комунікацію ІСКу, а також інфо- та комунікаційний супровід проєктів та процесів (контент-план, збір інформації, підготовка публікацій)
  • готувати матеріали (періодично оригінальні тематичні тексти) для сайту ІСК та наповнювати його
  • вести соцмережі: фейсбук, інстаграм, телеграм; наповнювати YouTube-канал
  • робити цільові тематичні розсилки на бази контактів ІСК, формувати ці бази 
  • комунікувати з медіа, готувати та розсилати медіаматеріали, домовлятися про партнерства, проводити медіамоніторинг
  • долучатися до організації подій ІСКу     
  • моніторити культурне житті Львова, а також орієнтуватися щодо актуальних процесів, дієвців культури в Україні
  • готувати інфодобірки про можливості (грантові, освітні програми, резиденції, вакансії) у сфері культури та креативних індустрій 
  • долучатися до напрацювання комунікаційної складової у грантових заявках та написання відповідних звітів 
  • за потреби долучатися до медіаефірів, презентувати ІСК на профільних подіях, форумах тощо

Ще раз: все це не доведеться робити самому) 

Вимоги до кандидатів(ок):

  • досвід у сфері комунікацій чи журналістики
  • розуміння специфіки різних каналів та інструментів комунікації, зокрема навики роботи з адмінпанелями кастомізованих веб-сайтів
  • навики у плануванні та втіленні комунікаційних кампаній, контент-планів
  • вміння працювати з інформацією: шукати, аналізувати, структурувати 
  • інтерес до того, що відбувається у сфері культури Львова й України загалом
  • добре знання української мови, досвід текстописання, грамотність
  • знання англійської мови на рівні, не нижчому ніж В2
  • вища освіта у відповідній сфері буде перевагою
  • проактивність, відкритість, готовність до командної роботи
  • стресостійкість, як же без неї)

Що ми пропонуємо:

  • можливість працювати з актуальним культурним контекстом міста Львова
  • можливість розвиватися, креативити й розширювати коло професійних контактів
  • повну зайнятість
  • сучасний простір у центрі міста
  • роботу у дружній команді (ми також дружні до тварин, любимо каву – багато кави, говорити про кіно, книжки тощо-тощо)

Просимо надсилати резюме (із посиланнями на приклади текстів, комунікаційних кампаній тощо) та коротку мотивацію на адресу csi.lviv.info@gmail.com до 13 жовтня 2023 року (включно) із назвою листа “Комунікації ІСК // Вакансія”.

Поділитися