Site icon Інститут Стратегії Культури

Правове поле культури

Інститут стратегії культури започатковує новий проєкт “Правове поле культури” — цикл відео роликів, покликаний роз’яснити доступною мовою, як юридично грамотно діяти у сфері культури та мистецтва, як захистити авторські права та отримати фінансування для проєктів.
Відео з’являтимуться щотижня на наших сторінках у Facebook та Youtube. Спікер — юрисконсульт ІСК Орест Кравчик.

Правове поле культури. Серія 1
Музикант і композитор написав мелодію, яку виконує публічно на вулиці. Як він може зробити так, аби хтось не «запозичив» її у нього і не записав в студії для нового зіркового альбому?
Орест Кравчик відповідає: коли виникає авторське право, що таке особисті немайнові і майнові права автора, як зареєструвати авторське право і навіщо це робити.

Правове поле культури. Серія 2
«Я працівниця Будинку Культури. На час карантину нас усіх відправили у «відпустку» — без гонорарів і премій. Хіба мали право так зробити?»
Разом із юристом з’ясовуємо, які загалом є види відпусток, на які категорії можна поділити відпустку без збереження заробітної плати (або ж, як звично кажемо, за власний рахунок) та які законодавчі зміни в цьому контексті введені на час карантину.

Правове поле культури. Серія 3
У цій серії ви дізнаєтеся про те, як стати фізичною особою-підприємцем, якщо, скажімо, хочете заснувати власну танцювальну студію: способи реєстрації, вибір виду економічної діяльності згідно з класифікатором, а також системи оподаткування, терміни звітності та сплати податків.

Правове поле культури. Серія 4
Орест Кравчик розповідає про міські конкурси Львова для сфери культури та мистецтв.
Ви зокрема дізнаєтеся про актуальний напрям конкурсу «Фокус на культуру», що стосується експрес-проєктів: прийом заявок триває до 1 липня. Також — про умови участі у щорічному конкурсі надання фінансової підтримки на реалізацію заходів у галузі культури.

Правове поле культури. Серія 5
У цьому відео проєкту говоримо про логотип. Що відбувається / не відбувається, коли автору заплатили за створене лого? Що для нього означає передати майнові права на створений логотип, а що — право на використання цього лого?

Поділитися