UA || Лабіринт без Мінотавра — експериментальний хореографічний перфоманс, який хореографка, танцівниця Марія Бакало представить в Естонії 7 листопада а межах «Українських днів в Тарту».
EN || Maze Without a Minotaur — an experimental choreographic performance to be presented by choreographer and dancer Maria Bakalo in Estonia on November 7 as part of the Ukrainian Days in Tartu.
«”Лабіринт без Мінотавра” є мандрівкою крізь уламки роздумів, історій, свідчень російських злочинів проти людства, зібраних власноруч і переказаних з уст в уста. Сімейні архіви, нитка безпеки, сітка турботи, і ключове питання — оголені. Давньогрецький міф про Мінотавра символізує насильство, що коїться проти народу України. Тож поки Мінотавр чинить жорстокість у моєму домі, я проведу вас його лабіринтом тут, у Тарту», — каже українська мисткиня Марія Бакало про свій експериментальний хореографічний перфоманс.
Цей наратив занурює глядача в саме серце українського досвіду. Історії минулих і нинішніх втрат, відчаю, мрій та витривалості постають через спільний досвід блукання Лабіринтом. Хоча любов не є найпомітнішою рушійною силою твору, вона домінує над критикою, провокаціями та інвективами.
U || Марія Бакало — хореографка з України (Крим), яка мешкає у Львові з 2014 року. У своїх актуальних практиках вона порушує питання про двояку роль мистецтва під час великих криз і важких людських страждань — його безсилля та одночасну потужність. Стипендіатка програми Gluck Fellowship, а також гранту I-Portunus, стипендії DanceWEB, Стипендії Президента України для молодих митців у сфері хореографічного мистецтва (2018) та стипендії Фонду Tanja Liedtke. Виступала у США, Німеччині, Польщі, Литві та Румунії. Здобула ступінь магістра з експериментальної хореографії в Каліфорнійському університеті в Ріверсайді.
Подія у фейсбуці: Ukrainian days in Tartu 2024. UKRAINE! UNMUTED
#ЄвроВідродження #ПрямуємоРазом #EuRenaissance #MovingForwardTogether
_________
EN
“ ‘Maze Without a Minotaur’ is a journey fragmented by reflections, stories, and testimonies of Russian crimes against humanity. Family archives, a safety thread, a care-full net, and a fundamental question are laid bare. The ancient Greek myth of the Minotaur symbolizes an ongoing national violence perpetrated against the people of Ukraine. As long as the Minotaur keeps committing violence in my home, I will lead you through his labyrinth here in Tartu”, — says a Ukrainian artist Mariia Bakalo about her experimental choreography performance.
This narrative draws the audience into the heart of the Ukrainian experience. The stories of past and present loss, despair, dreams, and perseverance are brought to light through the shared experience of roaming in the Labyrinth. Although not the most conspicuous driving force of the work, love dominates over criticism, provocation, and denunciation.
U || Mariia is a choreographer from Ukraine (Crimea) based in Lviv since 2014. In her recent practices, Mariia questions art’s f_utility during major crises and gross human sufferings. She is a recipient of the Gluck Fellowship, as well as the I-Portunus grant, the DanceWEB Scholarship, the Ukrainian Presidential Stipend for young artists in the field of dance (2018), and the Tanja Liedtke Foundation stipends. Her artistic practice was presented in the USA, Germany, Poland, Lithuania, and Romania. She received her MFA in Experimental Choreography at the University of California Riverside.
Facebook-event: Ukrainian days in Tartu 2024. UKRAINE! UNMUTED
#ЄвроВідродження #ПрямуємоРазом #EuRenaissance #MovingForwardTogether